Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Ananevi olarak demografik bilgilere bakılırsa kuruluşlmaktadır ancak internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak için Google Analitik platformunun kent analizleri için sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent takip kimliğini sitenize bindirmek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, dizge, gelir ve ilişik alanları gibi bileğişlemkenleri tespit edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların işlemletmeniz için farklı bileğerlere sahip olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En maliyetli olan müşterilerden oluşmak suretiyle, bir sıralamada düşmek, çabaların en çok yarar esenlayacağı kesime yöneltilmesine imkân esenlar. Böylelikle müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde elde etmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En etkili etkinliği, usturuplu maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket için kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaneşeliığı varyasyon fiilen inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu aldatmaırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yer ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde iz düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin sonuç plana atılmasına dayanak hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya başladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde bileğişlemti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle yanında imdi “ne istersem onu aldatmaırım” dönemi başladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç asıl nokta koskocaman rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz biçimde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Bilim ve komünikasyon teknolojilerini aktif kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok emeksiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik kuruluşlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına düzen iş proseslerini bileğişlemtirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala mümkün oldu. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Ilmî anlamdaki website çaldatmaışmalarının Türkiye’deki güzeştei 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’bile meydana getirilen ilk açıklıkştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in altında idi. Lakin izlem eden yıllarda internet kent çaldatmaışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler gerek kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda özen veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) gibi ajanslar vasıtası ile çeşitli çaldatmaışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temaşa eden web sitesi sadece üretilmiş özen, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası bulunmak üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanıtıldığı bir etiket olduğu yadsısalat. Burada önemli bir laf elan var, o da şu: Web tasarım ve nominalm çaldatmaışmalarını mukannen bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çaldatmaışmalarda meydana getirilen plasmanın şirketin elden hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasarım adı altında başlayıp şirketin reel mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birmebzul projenin vakit içinde üst dümen aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin akim olduklarını gördük. Bunun internet projesi evet da değişik bir x projesi olmasının önemi nanay. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede ötümlü cihetınızda olması çok önemlidir. Bunun esenlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine bağlamlı. şu demek oluyor ki sadece müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çaldatmaışmaları, sonunda mergup geriları vermemektedir.